izzieblue

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Izzie - 3 maj 2015 16:30

Var med Elin igår, vi gjorde inte så jättemycket. Båda somnade till en film haha. Följde henne till spårvagnen idag, men först åt vi sushi och shoppade lite. Hittade lite grejer till på Onsdag som jag ska ha på konserten   


Ska åka om nån timma och grilla med N och J, ska bli sååå kul!   


Och.. Gillar ni inte min blogg, fine, men skit i att kommentera det isåfall, bara sluta läsa om det ändå är det ni ska göra i slutändan. Sen behöver ni inte bry er om vad som händer i mitt liv om ni inte är intresserade. Har denna blogg för att skriva ner mina tankar, gillas det ej, gå då. Ska du inte ha nåt med mig och göra, ska jag lämna dig ifred eller tvärtom, GÅ DÅ INTE IN HIT! Ni förstör inte för mig, utan för er själva. Inte jag som ödslar er tid, utan ni som ödslar eran tid på att kolla på nåt som ni tycker är ointressant. Tvingar er inte att gå in och läsa här liksom. Men tack för att ni ger mig fler läsarsiffror :) 


Haters gonna hate, potatoes gonna potate 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hellu folket!
Välkomna till min blogg där jag bloggar om allt mellan himmel och jord. Är en 16-årig tjej som älskar att sjunga och fotografera. Så det blir mycket musik och bilder i denna blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Choose language

Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards