izzieblue

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Izzie - 15 maj 2015 13:42

Hej. Har verkligen inte orkat blogga och jag har haft en del att göra. 

Blev utelåst på balkongen i tre timmar i onsdags så missade hela första lektionen... Var apkallt och trodde att jag skulle dö.. Försökte också vinka till min granne som såg mig, men hjälpte mig inte..... Tog mig in på nåt vänster sedan iallfall. 


Har också bestämt mig för att byta skola och linje. Trivs inte alls i min klass och jag vill bara därifrån så fort som möjligt. För jag ahr även sagt upp vänskapen med en som varit min bästa vän sedan fyran. Men hon har inte betett sig som min vän och hon typ skäms för att vara med mig för hon är rädd för att bli ''stämplad''. Så vadfan ska hon vara min vän för om hon inte vågar stå för det? Nej, tack och hej. Blev så jävla arg och ledsen och var nära på att be henne dra åt helvete. 


Men hur som helst. Har träffat en riktigt fin kille, I love him! Yes, as a friend. Nej men han är verkligen bäst, även om jag inte har känt honom så länge då... Men aa, han är någon jag inte vill förlora i första taget i alla fall   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hellu folket!
Välkomna till min blogg där jag bloggar om allt mellan himmel och jord. Är en 16-årig tjej som älskar att sjunga och fotografera. Så det blir mycket musik och bilder i denna blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Choose language

Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards