izzieblue

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Izzie - 11 april 2015 18:17

Blev ingen lång stund på torget, fick en ångestvåg över mig och ville bara hem.. Mår bättre nu, men måste verkligen sluta älta och tänka.. Det är som det är lixom.. 

Men fick köpt detta 

    Så nu kanjag sätta igång med att dekorera inuti lådorna   


Hoppas ni har haft en underbar, solig dag allihop!   

Av Izzie - 11 april 2015 15:13

Måste ta och rycka upp mig nu. Hänt en massa grejer denna veckan, som jag helst inte vill prata om. Kan bara säga att jag är ilsken och besviken. Men jag vet att allt kommer bli bra. Förhoppningsvis har min magkänsla rätt denna gång.. Prins Charming finns därute, för alla. Han har bara fastnat och är lite försenad i trafiken så att säga    . 


Ska till torget sedan för lite shoppingterapi.. Nej men, har sån lust att köpa böcker och annat   Måste komma igång med mina lilla skrivbordsbyrå igen, slipa, måla och inreda. Inte haft någon ork till det på ett tag nu. Ska också kolla på lite vår-skor, sådana här för att vara exakt   Eller kanske en annan färg, vet inte riktigt.. Men ganska sugen på att ha såna   


Det blir säkert jättebra, skönt att våren är här och sommaren snart påväg (även om det är lite dystra dagar också)   

Presentation


Hellu folket!
Välkomna till min blogg där jag bloggar om allt mellan himmel och jord. Är en 16-årig tjej som älskar att sjunga och fotografera. Så det blir mycket musik och bilder i denna blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Choose language

Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards