izzieblue

Alla inlägg den 26 april 2015

Av Izzie - 26 april 2015 19:26

Var ju depp tidigare idag, men när syrran kom hem ville hon spela kort så jag lärde henne det. Hon är 5 btw och vann alla gånger över mig..... Hon försökte fuska dock haha. Men det fick mig att må bättre och sen skulle vi spela alfapet. Så vi satt i min säng och spelade spel medans scooby doo var på i bakgrunden. 

Detta kommer säkert låta konstigt och kanske barnsligt för vissa.  Men när jag typ har ångest MÅSTE jag kolla på scooby doo. De filmerna gör mig lugn och jag tänker inte alls lixom, jag mår mycket bättre när jag tittar på en scooby doo film.


Blev inget pluggande idag dock..Har verkligen inte orkat. Så imorgon gäller det att köra på. 


Men i alla fall, negativa tankar och deppigheten är borta, nu ler jag och tänker positiva tankar   

Av Izzie - 26 april 2015 12:39

Tjabba tjo! Blev inget bloggande igår för jag var med Elin som sov över, hon åkte hem nu för en stund sedan och jag ska plugga idrott.. Har nån jäkla uppgift att skriva, min hälsobild typ. 


Mår inte alls bra idag märker jag.. alldeles för mycket tankar som snurrar i huvudet. 

Presentation


Hellu folket!
Välkomna till min blogg där jag bloggar om allt mellan himmel och jord. Är en 16-årig tjej som älskar att sjunga och fotografera. Så det blir mycket musik och bilder i denna blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Choose language

Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards