izzieblue

Alla inlägg den 22 april 2015

Av Izzie - 22 april 2015 19:12

Yes peeps! Kom hem för en stund sedan från vänner. Var myyys ochb jag fick köpt skor för en gång skull! Blid kommer lite senare. 


Just nu lyssnar jag på denna låten 


Och så ska jag läsa nya nummret av FRIDA som jag fick idag!  


 

THIS IS A HAPPY GIRL!! This day ended well   

Av Izzie - 22 april 2015 12:21

Haft håltimma nu sedan typ halv elva.. Börjar om 40 minuter igen... Vi ska ha svenska nationella imorgon så vil gick igenom lite förberedande idag på svenskan sen fick vi en timma extra rast.. Så nu väntar jag bara på att matten ska börja. 


Var utvilad när jag vaknade imorse, för en gångs skull. Somnade ganska tidigt igår och vaknade innan jag skulle upp. Men kunde inte somna om så aa, gick upp en halvtimme innan jag skulle hehe.. 


Men igår var verkligen ingen bra dag. Mådde skit efter det där smset och sen aa, ni såg ju mitt inlägg igår. Var helt depp verkligen. Idag är det typ samma. Jag visste inte vem jag skulle vara med i skolan och jag gick typ hit och dit, passa inte in någonstans.. Eller jag blir sån när jag inte mår bra typ. Jag går antingen runt från grupp till grupp eller så är jag själv och drar mig undan. 

Vill bara hem, förkyld och ont i huvudet. Glömde alvedonen hemma... Usch.. Nej men seriöst. Ska inte vara så pessimistisk nu.


På lördag kommer Elin och ska sova över, det kommer bli najs   Vet dock inte vad vi ska göra än men det kommer vi väl på. Vet inte så mycket mer som händer i helgen.. 

Fyller år nästa vecka... 17, yeey.. Kul att vi ska ha friluftsdag samma dag... Men sen ska Saga sova över och så ska vi på fredagen till en skola nära mig för att informera elever där om våran hemsida    Det kommer bli så kul!! 


  Old but gold   

Presentation


Hellu folket!
Välkomna till min blogg där jag bloggar om allt mellan himmel och jord. Är en 16-årig tjej som älskar att sjunga och fotografera. Så det blir mycket musik och bilder i denna blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Choose language

Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards