izzieblue

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Izzie - 17 april 2015 09:16

Fredag idag och ledig är man   Blir dock aldrig frisk från denna förkylning... Var påväg att bli bättre men nu har jag ont i halsen och hostar igen... 


Det går bra för webbsidan. Vi är tre personer som jobbar med den, än så länge och vi har uppdaterat den. Så vi är på god väg! Nu hoppas vi bara att fler uppmärksammar den och vill vara en del av oss   

Och det är grymt hur mycket positiv respons sidan fått och att den delas till höger och vänster! Det gör mig så glad! Äntligen har jag lyckats starta något bra som faktiskt kan gå vägen, och som kan gynna andra människor. Jag blir så himlans glad! 


Tack så mycket! Det betyder så sjukt underbart mycket!   

Presentation


Hellu folket!
Välkomna till min blogg där jag bloggar om allt mellan himmel och jord. Är en 16-årig tjej som älskar att sjunga och fotografera. Så det blir mycket musik och bilder i denna blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Choose language

Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards