izzieblue

Alla inlägg den 23 april 2015

Av Izzie - 23 april 2015 17:28

Glömde av att ta bild på skorna hehe ^^ Men så ser de ut, mina fina Race Marine för 199 :- på stadium, bra fynd ska jag säga er !

Av Izzie - 23 april 2015 11:01

Ska försöka hålla ut ändå i skolan, kan inte vara borta så mycket och jag mår något bättre än imorse. Men så fort jag kommer hem (om det blir tidigare än vanligt eller ej) så ska jag sova en stund innan jag pluggar lite på matten och får ett hum om det som kommer imorgon. 


Längtar verkligen till sommaren också, vill fota fina naturen, cykla, bada, sola, vara ledig and so on. Appropå cykel, ska fixa min så att jag kan använda den ett tag till i alla fall. Ska bara byta framhjulet, men då måste jag ha några speciella verktyg, såkallade ''spadar'' (?).. Hittar inte dem så don't know how to fix that though... 

Av Izzie - 23 april 2015 09:41

Då var svenska nationella avklarat. Var ganska lätt, men gjorde väl fel so that's why haha. Nej, mne det gick nog bra, blev klar efter typ 30-40 minuter, så aa.. Var den första att lämna salen, wiho.. Yes, är sjuk också. Hade sån förskräcklig hosts igår kväll och idag vaknade jag vid fem av det himlans fågelkvittret..... och hostade som, jag vet inte vad. Gick upp sedan, tog tempen, hade lite feber    Så gick till skolan för att göra provet, ska snart hem igen, ska bara prata med skolsyster först. 

Imorgon är det engelska och matte nationella muntligt och det vill jag gärna kunna fokusera på. Måste få E på matteproven annars kommer jag få F i slutbetyg.... Inte pepp på det, så ja jag suger på matte. 

Ska försöka blogga lite mer när jag kommer hem, ska bara sova först, svintrött är jag   

Presentation


Hellu folket!
Välkomna till min blogg där jag bloggar om allt mellan himmel och jord. Är en 16-årig tjej som älskar att sjunga och fotografera. Så det blir mycket musik och bilder i denna blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Choose language

Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards