izzieblue

Direktlänk till inlägg 20 april 2015

Ensam men omringad

Av Izzie - 20 april 2015 09:44

Jag känner mig sjukt jävla ensam ibland. Just nu har jag den känslan. Det har hänt en del grejer i klassen (jag är inblandad ja) förra terminen, vilket gjort att dem i min klass inte är lika pratiga med mig som de har varit. De pratar ju med mig, de fryser inte ut mig eller mobbar mig lixom. Men jag märker att de heller inte riktigt vill vara med mig typ.

Förra terminen var jag borta väldigt mycket.. Dels pga en abort jag gick igenom.. Det var en väldigt tuff tid och jag hade berättat för en som jag känt länge och sedan för några andra som jag litade på. Bara det att två stycken jag inte berättat för gissade eller aa ''visste'' att det var en graviditet. Så de frågade en tjej jag berättat för och hon sa ja... Så nu vet typ alla det.

Sen är jag en sådan person som blir väldigt flummig av mig och jag kanske är lite väl på vissa människor (typ alla kompisar jag har är likadana så de ser inget konstigt med det). En kille i klassen var på fel plats vid fel tillfälle. Vid detta tillfälle hade jag pojkvän som jag älskade och jag kände ingenting för den andra killen. Det var bara flum och jag var sån mot de flesta så det var inget personligt mot honom. Men så gick det rykten om att vi var på g och att jag gillade honom, Vilket nu har lett till att han inte är lika mycket med mig som innan och jag märker att han tar avstånd (som de flesta andra i klassen).

Det är verkligen skitjobbigt. Är omringad av typ 30 personer men känner mig ändå så jävla ensam här i skolan.. Jag vet seriöst inte vad jag ska göra. För när jag märker att ingen gillar mig, eller aa att jag får såna signaler så drar jag mig undan för att inte vara en börda för dem. 

 
 
Isabelle och Lucas i Kungälv

Isabelle och Lucas i Kungälv

20 april 2015 11:21

Tjenare Izzieblue !!!

Välkommen i Klubben då med att känna sig Ensam som FAN :-) hehe.

/ Mvh Bella /

http://---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izzie - 17 maj 2015 15:45

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7287854183"

Av Izzie - 17 maj 2015 15:43

Har bestämt mig för att byta bloggsajt till nouw.com istället ...

Av Izzie - 15 maj 2015 13:42

Hej. Har verkligen inte orkat blogga och jag har haft en del att göra.  Blev utelåst på balkongen i tre timmar i onsdags så missade hela första lektionen... Var apkallt och trodde att jag skulle dö.. Försökte också vinka till min granne som såg mig...

Av Izzie - 7 maj 2015 09:51

Idag är en såndär riktig härlig dag ni vet.. Det regnar och är kallt men det var fint igår. Ni kan skylla på mig. Jag fyller år idag. Å vad har det med vädret att göra tänker ni. Det regnar ALLTID på min födelsedag, dock brukar det inte vara så kallt...

Av Izzie - 6 maj 2015 17:30

Jag har länge velat dela med mig av min tid i slutet av nian. Yes, jag blev mobbad.. Här är min berättelse.   Jag hade två kompisar i skolan, vi kan kalla dem A och L. Jag kom ny till klassen i åttan och umgicks då med två andra tjejer E och Eli,...

Presentation


Hellu folket!
Välkomna till min blogg där jag bloggar om allt mellan himmel och jord. Är en 16-årig tjej som älskar att sjunga och fotografera. Så det blir mycket musik och bilder i denna blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Choose language

Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards